Zawartość koszyka:

FAQ

FAQ

 

Czy muszę się zalogować w waszym sklepie aby dokonać zamówienia?

By zrobić zakupy w naszym sklepie, logowanie nie jest konieczne. Jednak zarejestrowani użytkownicy mają wgląd do złożonych zamówień i mogą zbierać punkty. Punkty te można zamienić potem na rabat.

 

Na jaki numer rachunku oraz dane konta należy kierować płatności za zakupione produkty ?

Magdalena Kalinowska

ul. Barszczewska 6/7.

Konto Bankowe:

BRE Bank S.A. WBE mBank

46 1140 2004 0000 3002 5965 0978

 

Co mam wpisać w tytule przelewu?

Prosimy o wpisanie numeru zamówienia i nazwiska osoby składającej zamówienie. Ewentualnie jednej z tych informacji.

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

Przy każdym produkcie podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia, do chwili wysłania zamówionych towarów przez sklep, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze (czyli zamówienie złożone w soboty, niedziele oraz święta zostanie przekazane do realizacji w pierwszy dzień roboczy po dniu wolnym od pracy).

Czas dostawy od nadania wysyłki:

Dostawa Pocztą Polską (paczka wysłana priorytetem) - dostawa do 5 dni roboczych

Kurier - dostawa do 2 dni roboczych

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia przy przelewie na konto ?

Zamówienie jest wtedy kompletowane i wysyłane po wpłynięciu pieniążków na konto.

 

Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionych produktów ?

Tak, zapraszamy do naszego biura – showroomu:

KidStyle.pl

Szymczaka 1 lok. usługowy 1

01-227 Warszawa

Godziny otwarcia: poniedziałek - piątek 9:00-17:00

22 404 18 54

 

Czy możliwa jest płatność przy odbiorze ?

Jak najbardziej. Mogą Państwo wybrać przesyłkę za pobraniem, ewentualnie opcję odbioru osobistego. W obu przypadkach zapłacą Państwo gotówką. Na miejscu można również zapłacić kartą.

 

Ile kosztuje wysyłka w waszym sklepie?

Jeśli wartość zamówienia nie przekracza 350 zł brutto:

Poczta Polska

Przedpłata: 12 zł brutto

Za pobraniem: 17 zł brutto

Uwaga: W przypadku kiedy chcą Państwo zamówić produkt, który zmieści się do koperty, przesylkę możemy nadać jako list polecony. Koszt przesyłki: 6 zł. Prosimy o wiadomosć e-mail: biuro@ekomaluch.pl

Kurier

Przedpłata: 15 zł brutto

Za pobraniem: 20 zł brutto

 

Czy wysyłka może być gratis?

Koszt przesyłki ponosi Sklep, jeżeli Klient składa zamówienie o wartości przekraczającej 350 zł brutto – przy przedpłacie na konto (płatność elektroniczna, kartą kredytową bądź przelewem). Przesyłka nadawana jest Pocztą Polską - priorytetem. Istnieje możliwość nadania przesyłki kurierem za dodatkową opłatą w wysokości 6 zł.

W przypadku zamówienia o wartości powyżej 350 zł brutto, ale za pobraniem, Klient ponosi następujące koszty przesyłki:

Poczta Polska: 5 zł brutto

Kurier: 5 zł brutto

 

Czy Klient może otrzymać fakturę VAT za zamówione produkty ?

Jest taka możliwość. Prosimy wtedy o podanie danych do faktury podczas składania zamówienia – w formularzu bądź w uwagach.

 

Czy można dokonywać zmian w zamówieniu?

Wszelkie zmiany dotyczące adresu wysyłki czy produktów są możliwe, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.

 

Czy mogę zwrócić towar bez podania przyczyny?

Zgodnie z Regulaminem Sklepu, Klient może zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny w ciągu 15 dni od daty zawarcia umowy. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania, wraz z dowodem zakupu (paragonem bądź fakturą).

 

Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku reklamacji albo zwrotu towaru?

W przypadku zwrotu koszty odesłania produktu pokrywa klient. W przypadku reklamacji towaru – to sklep pokrywa koszty wysyłki.

 

Czy mogę ustalić w jakich godzinach pojawi się u mnie kurier z towarem?

Kurierzy, z którymi współpracujemy, dostarczają paczki w dni robocze w godzinach 9-17.

Możemy na liście zasugerować preferowane godziny odbioru, jednak kurier nie ma obowiązku się do nich dostosować. Zależy to od jego rozkładu dnia i trasy.

 

Czy w sklepie KidStyle.pl można liczyć na rabaty?

Rabaty są możliwe do uzyskania przez stałych klientów, zamawiających u nas regularnie. Rabaty są ustalane indywidualnie.